onsdag 10. september 2008

Musikk


På skolen idag fikk vi en oppgave der vi skulle skrive en tekst. Jeg valgte å skrive om musikk. Jeg har funnet ut at musikk er en stor del av min hverdag. Jeg hører på musikk hele tiden. På vei til skolen, noen ganger på skolen, på vei hjem fra skolen, når jeg gjør lekser, på vei til dansinga, på dansinga så klart, når jeg rydder også videre. Jeg hører som regel på de nyeste sangene, men jeg har også mine favorittsanger og artister jeg hører på om og om igjen. Hva jeg hører på styres veeldig av humøret mitt. Noen ganger er det så ille at hvis teksten i en sang ikke stemmer med det jeg føler der og da, kan jeg ikke høre på den. Når jeg er sliten hører jeg ofte på rolige sanger. Når jeg er i veldig godt humør hører jeg på sanger med skikkelig fart i! Og hvis jeg er lei meg hører jeg på rolige, triste sanger og da har teksten veldig mye å si!
Mine favorittartister er :

Michael Bublè
Michelle Branch
Eminem
Avril Lavigne
James Blunt
Tyler Hilton
Fall out boy
Karpe diem
Jimmy eat world

Jeg har også mange andre bra sanger og artister på min ipod classic <3

Ingen kommentarer: