tirsdag 21. oktober 2008

Tilbake til hverdagen etter en bra, men rask helg!




Da er vi tilbake på skolen etter helgen. Helgen gikk utrolig fort, jeg gikk både moteshow og hadde besøk av venner. På lørdag var det tidlig opp og kjøre til et kjøpesenter i Asker. Jeg dro sammen med Tong, som sist gang, og vi møtte de andre som også skulle gå. Denne gangen fikk jeg flere fine klær, men også en helt grusom kjole, som så ut som halloweenkostyme. Jeg gikk noen runder med Helene, fra dansekompaniet, en annen Helene som var danselæreren min før, Tong så klart og Lavrans som jeg møtte sistgang vi gikk, på byporten. Flere andre var også med.
Det var morsomt å gå, men på slutten av dagen var jeg ganske sliten i beina. På kvelden var det å dra til en venninne og spille pif med noen venner! Et morsomt spill vi lærte der vi spilte om penger. Jeg tjente faktisk 20 kroner mer enn jeg kom med! Var gøy!
På søndagen tok jeg en joggetur med Ingrid, også fikk vi besøk av noen gode venner av familien.

Ingen kommentarer: