mandag 9. mars 2009

Påskeegg?


Liker ALLE påskeegg? Og da mener jeg sånne påskeegg i lilla kartong som alle løper og kjøper så snart de kommer i butikkene. Jeg har faktisk bare møtt en annen, Karen, som ikke Elsker disse. Jeg synes de er helt greie hvis de har stått kaldt og man bare spiser EN. Men flere blir kvalmende. Å spise en hel kartong kunne jeg ikke tenke meg faktisk, så deler man med meg så trenger jeg altså bare ett! En annen ting er jo også det at de er så dyre, og det er jo veldig synd, for de er veldig populære. Uansett gleder jeg meg masse til påsken. Det er kanskje litt tidlig å tenke på, men gleder meg til feire og påske. Og ordentlige påskeegg som påskeharen kommer med!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Påskeharepåskeegg er myyye bedre ;)

Unknown sa...

Dere tar såå feil! påskehareegg er ikke bedre :)

Victoria sa...

NeiNei, Tine :) Påskeegg fra påskeharen med masse smågodt er bedre! :D Det er nok du som tar feil her ;D

Flukthagen sa...

Påskehareegg med påskeegg i:P
Nam!

Unknown sa...

enig med marie! Vi gruser dere påskeegghatere :)

Marit BS sa...

De eggene er ikke spesielt gode nei..enig med Victoria. De beste er de i gul pose fra Anton Berg. Nam!