mandag 18. mai 2009

17. mai



Igår var det 17. mai, og dagen startet med at jeg og Tine dro opp til rundelen og sto i flaggborg og heiset flagget. Jeg dro deretter til Harestua kro for å vente på Ingrid. Vi gikk opp til toget der vi møtte Tine, og vi dro til Oslo sammen med Christine og Viktoria.
I Oslo var det haugevis med folk. Vi hadde jo en anelse om at det kom til å bli en del folk, men vi ble fortsatt litt overrasket over folkemengden i hovedstaden. Vi gikk litt rundt i det fine været og spiste is og pølser. Vi tok bilder og hadde det veldig hyggelig. Alle vi jentene hadde på oss bunader, forskjellige vel og merke. Jeg så faktisk en del folk med lik bunad som meg, Bardu/målselv bunaden. Meget stolt av den altså!!



Vi møtte Lavrans og kompisene hans på peppes, de andre tok toget hjem for å dra på russetoget, mens jeg ble igjen. Vi gikk litt rundt og endte opp på enda en peppes før jeg tok toget hjem.



På kvelden var jeg en snartur hos Christine og rakk akkuratt å dra en sang sammen med Tine og Viktoria.

Dagen ble avsluttet med kakespising med familien. namnam. For å oppsummere dagen, ville jeg vel konkludert med veldig vonde bein, men det var verdt det, for dagen var veldig bra! Været var jo toppers!

Ingen kommentarer: