lørdag 1. august 2009

SOMMER OG SKOLEFRI


Ja, nå er det bare to uker igjen av sommerferien 2009. Denne sommeren har gått utrolig fort. Første fridagen tok jeg av til Trondheim på UKM sammen med dansejentene i kompaniet. Veldig koselig. Da jeg kom hjem jobbet jeg litt over en uke i butikken til tante og onkel. Så var det å dra til Frankrike og den lille byen jeg har forelsket meg i, Lorgues. Det var strålende sol hele tiden og jeg var masse sammen med min venninne Maude og det var herlig. De to ukene gikk jo utrolig fort og det er nå en uke siden jeg kom hjem igjen. Jeg har vært på hytta, med venner, sett litt på Norway Cup, vært hos Lavrans og hos Tante og Onkel. De neste ukene skal jeg nok bare slappe av, ta en tur til Son, være med Emilie før hun drar til USA for ET år neste uke og bare håpe på fint vær!!

Ingen kommentarer: