mandag 1. mars 2010

Oppdatering fra Nord-Norge på vei!


Vet jeg lovet oppdatering fra Nord-Noege, men det blir vel oppdatering etter jeg har vært i Nord-Norge. Det ble lite tid til blogging der oppe. Idag har jeg danset i 4 timer, det endte med dugg på vinduene! Så mye energi, svette og intensitet var det i studio. Vinterferien er over, og skole og dansing er nå for fult igang igjen, men det er deilig og komme tilbake i gamet. Etter disse to ukene skal jeg puste ut og ikke la stresset gå innpå meg. Men det skal gå bra, jeg liker at ting skjer. Så oppdatering fra Nord kommer snart, da får dere også høre om min 3 timer lange ventetid på flyplassen pga forsinkelse, woho!
Slenger på et bilde av en regnbue jeg selv tokk en vårdag på vei fra toget. Jeg gleder meg til våren! Blogges.

Ingen kommentarer: