lørdag 15. mai 2010

Nye skoooo!!!


Igår kjøpte jeg meg nye sko og jeg elsker de! Jeg visste da jeg gikk inn i Moods Of Norway butikken at jeg skulle kjøpe meg sko, men ikke hvilke. Da jeg prøvde de skoene jeg hadde sett på nettet visste jeg at jeg ville ha de - de var døds fine!
Denne uken har gått fort og vi har hatt fridager og lite skolearbeid. På onsdag sov Lise hos meg for vi hadde jo fri på torsdag pga kristihimmelsfart. På torsdag var det tidlig opp for å dra på hytta til Lise på en øy som heter Aspon utenfor Fagerstrand. På fredag var det skole for oss, i motsetning til de fleste andre. Etter skolen dro jeg og kjøpte disse skoene, kjøpte kjole til 17. mai og dro på Friday's og kino med Tine og Ingrid. Idag var jeg hos Karoline i Hakadal på dagen, og nå har Ellen kommet!! Hun skal sove her til imorgen. Nå håper jeg virkelig på SOL på 17. mai, for jeg SKAL ha på kjole og dra i frognerparken! Det blir kjempe koselig, gleder meg!

Vi blogges <3

Ingen kommentarer: