mandag 10. november 2008

Hilsen fra Maude en France :D


Idag fikk jeg bursdagsgave og brev fra Maude! Det var koselig det. Den kom i en stor hvit pakke som jeg åpnet opp så fort jeg bare kunne. Inni lå det en grønn genser og et brev. Brevet var veldig fint og langt. Det liker jeg! Hun skrev blandt annet at hun hadde begynt på ny skole og fått masse venner og litt om de franske vennene våre. Hun skrev at hun ville komme til Norge snart og se snø og hoppe på trampolinen. Jeg tror kanskje jeg må fortelle henne at dette ikke går ann på en og samme tur. Også på slutten av brevet skrev hun litt på fransk, alltid gøy å prøve å tyde det, men det gikk så mye bedre nå enn før! Jeg skjønte faktisk alt!
Det var veldig koselig og jeg savner Maude masse! Gleder meg til å se henne igjen.

Ingen kommentarer: