torsdag 27. november 2008

Nord-Norge idag :D


Idag reiser jeg til nord-Norge og jeg gleder meg så utrolig masse! En av de deiligste følelesene i verden er å lande med flyet der oppe. Jeg skal så klart bo hos min gode venninne Ellen. Gleder meg kjempe masse til å se henne, har ikke sett henne siden sommerferien jo ! :O Ok, det er ikke så veldig lenge siden egentlig, for før var dette den eneste helgen vi så hverandre hele året. I morgen skal jeg være med henne på skolen, og må si jeg gruer meg litt, det blir litt skummelt! På lørdag blir det julegrantenning, julefilm-maraton, taco og godteri fra Domus! Hærlig! Blir nok veldig trist (igjen) å dra hjem igjen på søndag. Gleder meg så utrolig masse til å dra til det fineste stedet i hele verden, verdens navle etter min mening :D <3

Ingen kommentarer: