torsdag 18. juni 2009

Its summertime and I've got my new shoes on!


Tine og meg, siste dagen! IB neste..

Ja, idag var det siste skoledag, og ikke bare siste skoledag for året og i første klasse, men også siste skoledag på den skolen jeg nå har gått på i et år. Neste år bytter jeg skole, så da blir det ny skole med nye folk! Var jo litt trist å vite at man ikke skal se folka i klassen igjen på en lang stund, og at vi ikke skal sitte i samme klasserom som dem neste år. Men ellers gikk det veldig bra. Det er da jeg, Tine, Viktoria og Christine som drar. Vi skal til hvert vårt sted, så det blir spennende.


New shoes <3

På onsdag kjøpte jeg meg nye sko. Skoene jeg har sett og beundret i flere uker, og endelig kjøpt! Moods of Norway sko i flere forskjellige, men behagelige farger. De kostet 999, og heter "Flekkefjord". Jeg elsker Moods of Norway. Utrolig masse kult klær!

Neste nå er landsmønstring med Kompaniet. Vi skal få det så morro sammen! Og jeg fant kameraet mitt som jeg har lett lenge etter, så bilder skal bli!

Ingen kommentarer: