mandag 15. juni 2009

TOFA SIN BURSDAG!


Kakene!

På lørdag ble min morfar (som vi kaller Tofa) 75 år, og det feiret vi på søndag med gode kaker, god mat og masse hyggelige mennesker! Lollol (mormor) hadde laget oreo-kake, bløtkake, marsipankake og putesnipper. Det var veldig veldig godt! Det var veldig fint vær og vi satt ute i solveggen med nydelig utsikt. Skal nok en tur dit i sommer, ja! Det er tradisjon det, å dra til Lollol og Tofa i Son.
Ellers i helgen var jeg på Greverud på Besøk hos Tante og Onkel. På fredag var jeg i på besøk hos Lavrans som bor rett ved de, det er alltid koselig! På lørdag var jeg i Oslo med tante, onkel og fetter Theodor. Vi var nedi en Ubåt faktisk! Ganske så stilig.
På torsdag er siste dagen på min nåværende videregående skole, bytter etter en forhåpentligvis strålende sommerferie hjemme, På hytta, I son, På Ekebergsletta og ikke minst I FRANKRIKE! Gleder meg!

Ingen kommentarer: