tirsdag 8. juni 2010

Snart sommer!


Nå er det snart sommer, og det skal bli kjempe deilig. Bare to snaue uker igjen på skolne, 3 ordinære skoledager igjen idag! Alikevel er det ikke noe avslapping enda. Akkurat nå sitter jeg med matte internal assessment og kjemi lab. Og resten av en bok må jeg lese til torsdag. Dette er IB. Almenn var ferdig med alt for et par uker siden, bortsett fra noen få eksamener, og har bare masse avslapningsdager nå! MenMen, vi slutter i mai neste år, så da får vi masse fri! woho! Altså driver jeg med matte, det er en stor oppgave vi skal levere. Men det er faktisk ikke så veldig vanskelig! :D Har gjort 3 av 5 oppgaver på ganske kort tid, så skal nok bli ferdig snart! Kjemien er verre! Sammen med Lise og Julie gjorde vi et eksperiment og leverte en rapport sammen. Senere fikk vi vite at vi måtte levere en hver, så nå må alt forandres.
Ellers er det ikke så fært som det kan høres ut som altså! hehe.. Dansingen er over, det er jo synd. Men for å følge opp forige innlegg blir det nok noe dansing neste år. Tilogmed IB rådgiveren min sa at jeg burde! Ellers denne uken skal jeg ikke så mye. Har fri på fredag til å jobbe med Extended Essay. På lørdag skal jeg i bursdag i Hakadal til Karoline og hennes kjæreste Thor. Det blir kjempe koselig!! Søndag skal jeg til Son i bursdag til Tofa, min morfar med hele familien :) Så er det bare en uke, så er det SOMMERFERIE!:D

1 kommentar:

Marit BS sa...

Jaaa! Snart sommerferie!! (Og så fint at du hører på Jean...)