lørdag 26. juni 2010

NÅ begynner ferien for fult!


Ja, det er ferie og man har masse tid! Men har man masse tid? Neeeeeeei. Jeg har så mye jeg skal gjøre, men må prioritere som bare det. Heldigvis så er det EGENTLIG ikke noe problem, for de tingene det står mellom er jo bare morsome ting. En liten update på hva som skjer fremover; Imorgen drar jeg på hytta med pappa og søsknene mine, men det er bare for en natt for på mandag drar jeg nemlig til HOVE! Det gleder jeg meg masse masse til! Tok litt tid før jeg fikk lov, men nå har jeg fått lov og pakker og vasker klær som bare det! Det er en liten gjeng fra Nittedal jeg skal dra med bestående av to andre jenter og tre gutter. Mandag tar jeg bussen ned alene mens de andre kjører bil, og fredag tar jeg bussen opp igjen sammen med to av de andre. Det blir telting, bading, soling, konserter, sene kvelder og alt annet som hører til festivallivet. Fra hove er det tilbake til hytta igjen, så opp hit en tur igjen for å møte Emilie som kommer fra USA og ha glattkjøring med Mathilde. Ned på hytta igjen der det blir kjempe koselig med hele familien til pappa, tanter, onkler, kusiner og fettere, fotball VM, bading og masse masse sol forhåpentligvis!! Så er det FRANKRIKE! DET skal bli så bra! Kommer med en oppdatering med bilder fra forskjellige ting og sånt før da håper jeg! Om dagene nå har jeg bare slappet av hjemme, vært med venner og nytt ferien. :)

Vi blogges!!

Ingen kommentarer: