fredag 3. september 2010

FØRERKORTET!


Denne uken hadde ett høydepunkt midt på - les overskriften - jeg fikk lappen! Det var utrolig deilig! yey :D Så på onsdag kveld hentet jeg Mathilde på jobb også kjørte vi en liten tur mot Lillestrøm og tilbake. Det var skikkelig kult!På torsdag ettermiddag etter skolen tok jeg bilen og kjørte til tante Elizabeth der jeg sov over. Vi var nemlig på kino og så "Eclipse". Den var veldig bra faktisk! Jeg kjørte ikke til skolen, for jeg orket ikke morgenkøen, så etter skolen ble Elisa med meg til der tante bor, vi hentet bilen og jeg kjørte henne hjem til Smestad der vi spiste lunsj. Etterpå kjørte jeg hjem igjen, og nå sitter jeg og må gjøre lekser. Ikveld skal jeg ut med Mathilde og Marte og kanskje noen flere venner. Gleder meg masse! Imorgen blir det nok lekse-dag. Kanskje en joggetur? Og på søndag skal jeg til Vetle, for han skal lage bursdagsmiddag for meg og Mathilde! Det blir kjempe koselig :D Tror det blir en super helg!

Ingen kommentarer: