fredag 27. august 2010

Beginning of school



Hei!
Ja, nå er første uke på skolen over, og det er faktisk ikke så ille som jeg forventet. Okei, de har skremt oss masse, men har faktisk tro på at jeg kan greie dette! Jeg har laget meg noen rutiner jeg skal holde. F.eks ikke noe facebook før kl.2130! Har klart det denne uken faktisk! Og, før 21.30 skal jeg gjøre lekser - på rommet mitt! Også klart denne uken. Føler meg flink og motivert! I motsetning til forige innlegg, hehe.
Nå er det fredag og jeg var ikke på skolen idag. Jeg og Mathilde hadde nemlig kartkjøring. Så først kjørte jeg, og Mathilde satt med kart og fortalte hvor jeg skulle kjøre. Så var det omvendt. Gikk faktisk veldig bra bortsett fra noen små feil som MÅ BORT. Har jo oppkjøring veldig veldig snart. Da kjørelæreren spurte hva jeg trodde om det, sa jeg helt ærlig at jeg tror ikke det kommer til å gå bra. Da sa han: "Skal vi vedde?" Jeg: "JA!" Han: "ok, 5000!" Så sa han at ifjord var det bare 8 av 63 som ikke greide det. Så nå er jeg bedre innstilt på det også! Håper bare ikke jeg blir for nervøs, for tror det er eneste mulighet for at jeg ikke klarer det, for jeg er ikke så værst til å kjøre bil.
I helgen skjer det ikke sånn utrolig mye, men blir en bra helg! Ikveld blir det kanskje litt lekser og slappe aving. JO, jeg har kjøpt meg gitar! Så den skal jeg også spille på. Imorgen skal jeg kjøre regner jeg med, kanskje til IKEA og sånt. Søndag skal jeg i bursdag til Theodor, min søte fetter! Det blir koselig :)

Ha en fin helg <3

Ingen kommentarer: