tirsdag 23. februar 2010

Bronse til hopplaget


Da var det en oppdatering, for igår var det laghopp i Vancouver! Jeg var på dansing igår til klokken 20.00 og jeg trodde hoppingen skulle være klokken 19.00 og derfor at jeg ikke fikk sett det. På vei ut fra dansinga skulle jeg på do, så jeg slo på lyset og akkuratt når jeg gjorde det fikk jeg en laaaang flis nedover på lillefingeren. Det begynte å blø og det gjorde vondt! Mathilde prøvde å få den ut, men vi fant ut at vi skulle vente til vi kom hjem til Lena der vi skulle ha jentekveld. Så vi to, Lena og Vivian som jeg driver å lager dans med til UKM nå, dro hjem til Lena. Da vi kom hjem og skrudde på tven var det på slutten av hopprennet! Jeg ble så glad! Så satte jeg meg ned og så på hopp mens de andre prøvde å få ut flisen min. Mathilde prøvde å klemme den ut, mens Lena sto med pinsetten. Det var veldig snilt av de, Og de fikk den ut!! Så så vi på de siste hopperne, og Norge fikk bronse!! Veldig Veldig bra! Østerrike fikk gull og Tyskland fikk sølv. Idag var vi bare hjemme hos Lena før jeg tok toget med Mathilde hjem. Nå skal jeg gjøre lekser og slappe av før Nord-Norge å torsdag!! :D

Ingen kommentarer: