lørdag 6. februar 2010

Helg!


Da var det endelig helg igjen, og denne helgen kommer vel til å bli brukt til å gjøre lekser, være med venner og å slappe av før en uke med masse å gjøre. Masse skole og masse dansing! Denne uken har vært bra. På mandag hadde jeg sovet hos Lise så det var digg å bare ha en halvtimes tur til skolen, og ikke en time med toget. Søndag kveld så vi fire episoder one tree hill, elsker det! Før dansinga mandag dro jeg til mine besteforeldre i son der jeg spiste tomatsuppe og lagde skype til dem. På dansinga øvde vi videre til forestillingen, den blir veldig bra! Ellers var jeg var jeg ikke på skolen på torsdag fordi jeg var syk, så da lå jeg hjemme og så på frustrerte fruer og leste i engelskboken. Igår var jeg på kino og så avatar med pappa og benjamin forresten, den var utrolig bra! Jeg gråt så mye iløpet av den filmen, den var så amazing, men alikevel så trist. Da jeg kom ut av colusseum kino tenkte jeg på hvor stygg vår verden egentlig er, i avatar viser de utrolige lanskap der alt er grønt og fint. Så å komme ut til de grå bygningene og de skittene gatene gjorde så man fikk lyst til å løpe tilbake til den kinosalen og sette på 3D brillene igjen! Det er faktisk noe som heter post-avatar depression, noe jeg nå kan skjønne at noen får. For min del var alt som normalt igjen idag. hehe.. men jeg skjønner at filmen kan påvirke en person så mye at man kan komme i depresjon!

Uansett, vi blogges. Se Avater om du ikke har gjort det!!

Ingen kommentarer: