lørdag 13. februar 2010

OL og skihopp!


Da var OL igang, og vinterOL er veldig gøy, nemlig fordi det betyr SKIHOPP! Nå nettopp gikk det første skihoppet i Vancouver, Canada. 1. plassen gikk til Simon Ammann, 2. plassen til Adam Malysz og 3. plass til min favoritt; Gregor Schlierenzauer. Nordmennene gjorde det ikke så bra, beste norske mann var Anders Jacobsen med en 9. plass. Jeg håper Gregor vinner neste renn. Selvom jeg kanskje burde håpe på de norske, så er jeg såpass stor fan av Gregor at jeg synes han fortjener det mer. Dessuten er han bare 20 år! Han er et og et halvt år eldre enn meg, og han har hatt en super sesong hittil. Alikevel håper jeg på seier til Norge i lagkonkurransen og såklart en seier til en av dem i et av rennene. Jeg elsker skihopp og skihopperne:) Skiskyting synes jeg også er veldig spennende, og der er det bare de Norske som gjelder. Emil Helge Svensen er nok favoritten, men jeg blir glad uansett hvem av de som vinner. Men nå er det snart skiskyting for kvinnene jeg skal se på. Ha to fine OL uker!! Jeg skal oppdatere om hopprennene :)

Vi blogges.

Ingen kommentarer: