mandag 23. august 2010

Sommeren er over og 3IB venter! hjelp!


Hei! Ja, det er lenge siden sist og ja, jeg starter hver innlegg med dette :p Men det har jo vært sommerferie og det har vært AWESOME! Men den gikk altfor fort :( Idag begynte jeg på skolen igjen, det var ikke så kult! Som regel pleier jeg å være sånn som løper og kjøper kladdebøker og penner og gleder meg til å begynne på skolen igjen. Hva skjedde iår? JO! Nemlig at idag begynte den første dagen av (akkuratt faktisk) 9 månder med 3IB! Og IB er ikke bare bare skal jeg si dere, det er utrolig tøft! Lærerne sier vi kommer til å bli grønne i ansiktet, tidligere elever sier det var det værste året i deres liv, og innleveringene er allereeeeede mange, og det er bare de som er offisielle innleveringer! JA jeg gruer meg. Lengst inni meg er det en stemme som sier at jeg ikke kommer til å klare det, men læreren sier at vi får ikke lov å si det høyt.. så ja! Ønsk meg lykke til:(
Ellers så hadde jeg det supergøy i helgen! Ble jo 18 på fredag og da var det rett til vinmonopolet i Nittedal med Lise :D Så til Bjertnes og møte alle så de kunne si gratulerer med dagen til meg:D haha neida! Men det var kjempe koselig!! Så tok vi toget hjem og fikset til bursdagsfeiring med familien. Det var veldig bra! På lørdag feiret jeg bursdagen min med venner her hjemme. Det gikk veldig bra og var suuuuuuuuuuper gøy:D Med alle vennene og masse masse dansing! Herlig!

Skal blogge oftere nå! haha, dere tror ikke på meg. men skal prøve!:)

Ingen kommentarer: